2016/11/05

Emakumeenganako indarkeriaren aurkako Nazioarteko Eguna

Azaroaren 25ean, EMAKUMEENGANAKO INDARKERIAREN AURKAKO NAZIOARTEKO EGUNA ospatzen da. 
Kanta berri hau, kasualitatez beteta egon da: Musika mintegiko kide batek mintegira ekarri zuen; eskolako Naroak letra ekarri zidan, eta arratsalde horretan, gelan honen inguruan hitz egiten egon ginen, baita abesten ere; azken aste hauetan Antton Jauregirekin elkarlanean egon naiz (karaokeak...) ; kantaren letra sortu dutenek Santurtzikoak dira, Arkotxa Gazte Konpartsa!; eta nola ez, abesti hau nire udako oporretan, era batean edo bestean, nire atzetik egon da (lagun batzuk, jada, harrituta edo barrezka egongo dira. Ni Enriquitoren abesti bat erabiltzen???).
Ba bai!!!
Musika deskargatu nuen, eta Anttoni karaokea prestatzea eskatu nion, berak baietz esan, mila esker berriro!! eta hona emaitza.

Ez ahaztu!!


ERASO SEXISTARIK EZ!!! ETA.....MATXETE AL MATXOTE!!


4 iruzkin:

  1. Zelako ideia ona!!! Lan bikaina!!!eskerrik asko!!

    ErantzunEzabatu
  2. Kaixo Iratxe!
    Zoragarria da! zuen ahotsak dira? Me encanta!!!
    Aurreko egunean lankide batekin hizketan komentatzen ari ginen emakumearen egunerako kantaren bat jarri nahi genuela eskolako irratian, eta hara... hemen uzten diguzu oparitxo hau! mila esker, mila esker! fijo jarriko dugula.

    Bikaina!!

    ErantzunEzabatu
  3. Aupa, Ana!
    Abotsak, Mamarigako Arkotxa gazte konpartsenak dira, horko neska batzuenak alegia. Beraiek asmatu baitzuten letra.
    Pozten naiz zeure gustokoa izatea!

    Mila esker!

    ErantzunEzabatu